Pages

Saturday, October 31, 2009

Aww Aww Kat Kris Allen & Thomas Dekker .



Aww Aww Kat Kris Allen & Thomas Dekker
.



Andaa kacak teramat amat laa sangat . Andaa buadd saya tergilaa gilaa kan andaa . Aww aww . *bile masee aku jadi gedix neyy T____T Ya Allah sumpah laa weyy . Mereka mereka sangat lah kacak . Haih . Kan bagus kalau mereka neyy dapat jumpee hari hari . Boleh jadi gilee bayang doe kalau tenung mereka lama lamaa .






Kalau korang selalu bukak channel 701 AXN kat astro mesti mesti mesti kene tengok Terminator The Sarah Connor Chronicles . *sumpahh gileee best Setiap hari isnin pukul 9.00 malamm . Enjoy :) Thomas Dekker dalam ceritee neyy diee jadi John Connor . Diee ni Ketua Penentang menentang mesin dari masee depan yang akan memusnahkan manusiaa . Ceh . Adee gaye macam Prof. tak aku tulis ? *sambil angkat angkat kening . Memang aku tak boleh miss lah tengok ceritaa ney . * Act,tak boleh miss tengok si kacak itu . HIKHIK .






Kris Allen pulak juaree American Idol yang season ke bapee tah . Peh . Dah lah hensem plus plus suare pulak alahai . Marbeless . Aku sukee gilee lagu No Boundaries & Live Like You're Dying . Hoyeh hoyeh . Thats my fav songs ever and forever . Selalu dengar Marschaa aku berdebat pasal Kris Allen ni dengan Adam Lambert . Diee minat Adam Lambert . Aku pulak fanatik kat Kris Allen . T_____T . Takkan tak boleh agakk kot ape yang jadi lepas tuu ? *bertekak ar . Ape lagi . HIKS .