Pages

Sunday, November 29, 2009

Otak Gua Dah Slow .







Bapak bapak , ibu ibu .
Gua kembali berblogging semulaa setelah kira kira 4 hari menyepikan diri dari dunia blogger . Kahkahkah . Ayat tak boleh blah .
T_______T
Well , kate raye enn . So apelagi . Enjoy leer .
Tak kesahlah walaupun rayee haji dan bukannye gua pergi buadd haji pun .
Ngeh ngeh . 4 hari ney gua just balik kampung .
Kat kampung gua hanyaa mampu buadd bodoh dan sampailah gua jadi bodoh . KAHKAH .
Dan adalah beberapa photo yang gua tangkap sampai dapat . WTF .
Gua jadi photographer yang tak bertauliah mase bosan hari tu .
Neyy haa kat bawah neyy , check out babee .
























Well , minggu depan gua dah gerak pergi sekolah .
Weyy , lu orang tak bosankah duduk rumah ?
Contohilah gua , minggu depan gua dah start pergi tuisyen .
Bukankah tuisyen itu tempat belajar .
Dan bukankah tempat belajar dinamakan sebagai sekolah ?
Okey , dah dapat 1 information kat situ . HUHA HUHA .
Aisey . Gua start belajar nanti kat tusyeen semuaa pasal form 3 .


OMG .


I am PMR Victim's next year .
I can't believe this yaww .




Tapi bolee ke enn ilmu masuk dalam kepale hotak
gua bilee belajar kat tuisyen nanti .
Err . Err . Gua tak tau laa boleh menyerap ilmu ke tak
kepale hotak gua neyy bile time time cuti cenggineh . Ngeh ngeh .
So , gua nak sarankan kepade lu orang kat luar
sanee
jikalau bosan yang tahap bangang .
Sila lah cepat cepat register kat mane manee
pusat tuisyen yang berhampiran okeyy ?
Baibai . Assalamuailaikum .


6 comments:

JMR said...

suka tgk gurl btudung tunjuk middle finger..hahahah

azham94 said...

Oh mencarut yee(pic yg second tu)...
Hihi...
:)

Papepun...
Gudluck taon depan...
Boleh ni dapat str8 A`s...

=)

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

piwwit..hehe

DYLAA said...

syed mohamed bin syed hassan (jen) ;

piwit balekk .
ahah .

DYLAA said...

azham94 ;
ahah .
opss ;)

yup .
tenkss .
insyaALLAH .
amin .

DYLAA said...

JMR ;

ahhaa .
yeah .
thats my little sis .