Pages

Monday, December 21, 2009

Padan Muke Gua



Dulu dulu en , gua engat ym ney bosan , tak best .
Walaupun hakikatnye gua tau , ym ney lagi pantas
dari myspace or anything else . Gua tetap tak nak on ym . 
Ego ego . Dah siap download software ym tu masuk pc
buad berkurun kurun lamenye , tapi bru tiga hari lepas gua onn ym .

Dan , bile dah chatting dengan bro nabil . Bru tau rupenye ym ney besh .
Ceh , nak kutok gua laa tu sebab bru tau . Yelah , padan muke gua !
So lu orang boleh lah add ym gua dyladuff@yahoo.com .
Dah add ? Bagus bagus . Kasi ramai members , baru rock .



Selepas away pulak , dapat tagged dari Zatti .
Ceh , berpakat ape diorang nak bagi gua tagged ney .
Anyway , thanks .


25 Random Things .
Rules : Once you've been tagged , you are supposed to write a note with 25 random things , facts , habits , or goals about you .

At the end , choose 25 people to be tagged.

  • Gua nak followers gua ade berjuta juta . Hak !
  • Nak ade kawan yang ramai !
  • Tak nak jadi bodoh , nak jadi pandai selalu .
  • Nak camera canon ! Grr .
  • Nak iPhone mak ayah !
  • Berubah menjadi lebih baik .
  • Hidup diberkati ALLAH .
  • Berharap sangat dapat belajar kat luar negara 1 hari nanti . Amin .
  • Tak suke orang yang mengade ngade . Jadi matang laa weyh .
  • Suke akan manusia yang menggunakan otak semase bercakap dengan orang laen .
  • Dapat bahagiakan parents .
  • Nak belajar cakap korea .
  • Tak nak jadi orang yang tak pandai buad keputusan .
  • Menyeru dapat boyfiee . Hak !
  • Nak jadi ketue pengawas . Syamil boleh blah ! Hahah !
  • Dapat shopping banyak banyak .
  • Nak borong barang barang converse enn everlast .
  • Aku taknak musuh lagi dengan kau mirul . InsyaALLAH , hari tu akan tibee .
  • Berdoa agar menjadi kawan yang sentiasa memahami dan prihatin .
  • Tak nak lawan cakap cikgu .
  • Nak jadi orang yang tak reti menangis . Gua benci airmate .
  • Tabah menghadapi hari yang mendatang .
  • Nak jadi orang yang berguna sebaik mungkin .
  • Lastly , segalanya ketentuan tuhan .

I want to give this tag to
  • You , you and YOU !

6 comments:

nabil said...

sape bro nabil tu??hahahah..

zuwairiaiman said...

wah.. blog lu memang menarik.. gua support dari belakang beb.. pepehal roger gua .. gua suke lu punye layout beb.. stylo

~`nAnie~ said...

hihi
nk follower brjuta eh
insyaallah
pasti berjaya
amin

DYLAA said...

nabil

haha .
tuan punye badan laa .

DYLAA said...

zuwairiaiman

hakhak .
tengs bro .
gua support lu gak .
support depan belakang .

DYLAA said...

nanie

haha .
amin ~