Pages

Thursday, March 10, 2011

SELAMAT KEMBALI KEPADA CIK FADIE ~


HOYEH hoyeh. Aku tengah excited gila taip entry nih hoi. Excited gila tahu? Ahhhhhh, macam tu la gaya aku excited. CEHH , macam haram je. Bayangkannn, hampir setahun agaknya aku tak MENAIP entry ni,hah hambik kau CAPSLOCK terus. Tahu kenapa aku tak menaip entry hampir setahun? 




; muka suka aku macam ni sebab dapat taip entry. 
HAHA, apehal mata aku senget? 
Apehal mulut aku lebaarrrrrr sangat, peh sumbat mangkuk jamban pun muat ni.



Sebab dulu aku PMR ~~!! Aku ni kan hamba Allah yang bertamadun, so privatekan lah blog untuk setahun konon-konon untuk ; PENILAIAN MENENGAH RENDAH 2010. Dan yang bestnya, result aku gempak sangat ! Alhamdulillah, even aku tak dapat 8A pun, tapi aku peduli hape, aku bukan tamak sangat nak dapat 8A pun kan. Okey stop stop, TUTUP CERITA pasal PMR, itu zaman dolu dolu masa menengah rendah, tapi sekarang hamba MENENGAH ATAS ya, diulang MENENGAH ATAS. HAHAHA ^^


Hari ni tepat pukul 2.34 pm, Jumaat, aku dengan bangganya membuka blog aku untuk tatapan umum dan bersedia untuk mengerah keringat Nuffang habis-habisan !! Haha, sukanya aku dapat bukak blog ni semula setelah berhempas pulas untuk menyiapkan berpuluh-puluh ATAU beratus-ratus template tetapi semuanya ERROR ! Ahhhhh ! Dugaan mesti ditempuhi dengan sabar, maka inilah hasilnya mencuba blog jenis modern template.




Blog aku TIDAK adalah lawa dan hebat macam blog kau semua, tapi cukuplah kot untuk sekarang ni. Bukan semua benda kita boleh buat dalam satu masa kan? Tengok kesian aku, shoutbox pun kosong. Haihh. Tak apa tak apa, kata GRAND OPENING kan, nanti adalah visitors visitors yang baik baik hati belaka yang sudi menaip di shoutbox aku.



Weh weh, panjang pulak aku membebel kat sini. Okey apa kan, lepas gian ni. Tapi enn, banyak benda belum di;EDIT lagi kat sini. header pun tak buad lagi. Pehh malas betul nak buad header. Dah la kena bukak photoshop lepas tu kena install font lagi, ahhhhhh malas malasss.


; tiba tiba muka aku jadi macam ni sebab banyak benda kena edit lagi,
huarghhhh tak sukaa ~!

Hari ni cuti sekolah bermulaaa ~ Eh tiba tiba je aku ni, ala aku kan budak sekolah lagi aka MENENGAH ATAS haha (apsal aku excited sangat jadi menengah atas ni ?). ^^
Eh  terima kasih kat sesiapa yang sudi baca entry pertama aku ni ~ Terima kasih banyak banyak ^^

Bye ! See you guys next time ~ 


0 comments: