Pages

Saturday, March 28, 2009

Ohh! Suka Suki Kami!

Jom Kite Enjoy ! Kasi bola masuk longkang wei .

;DD

bubbles Pictures, Images and Photos

Hari ni best . teramat best ! best la sangat ! cukup best ! sumpah besh ! memang besh !k.a.m.i berlima pergi ke telah pusat bandar.dengan menaiki dua buah kereta . yang telah diseponser oleh ayah aku dan ayah ecah .

mule2 planning nak pergi ke JUSCO . tp memandangkan smue xde sen . kitorang juzt pergi PB [ bandar pusat ?!! ] .

pas siap kutuk sesame sendiri dan mencarut yg agak gile gaban , persetujuan dicapai .

yer ! kite gerak pukol 12 tepat ! yeps . jalan2 dan mengusha sesiape yg dirasekan agak hot adalah motif utama kami .

haks.tipu je wei . jgn caye . ngee~

kiteowg makan di KFC wei .

perghh.. sumpah sedap ! KFC bukan israel punye kan ?

ngee . shue tuan yg empunye diri yg menyambut bufday sok dengan baik hatinye telah mengOFFER dirinye untok belanja kfc bucket seramai 70rg.

asal ayat aku skema ni ? hish . geli wei .

nyummy2 . makan dgn penuh nikmat . sedap hingge menjilat jari . slrppss .

pas makan pe lagi . kteowg dok pusing2 nonton pertandingan karoeke tok kanak2 .

xsedap ! boooo ! haha !

then g UO superstor . hish . gatal2 konon nk beli kasot . last2 xjadik .

aku marah ni . ngek.

then dengan teragak2 kteowg g ANGSANA BOWLING .

besh ke wei men bowling ? aku tak penah pun maen mende alah ni .

seram then xreti .

3pasang kasut telah ditempah . ehhh . sape je yg nk maen ? maseng2 xreti . tuh lah konon kowg .nk tunjuk EXPERT la tuh .kakka.

antare membe2 aku yg try men diowg la ni . perghh . boleyh tahan jugak diowg men . boleh tahan banyak msok longkang ! haha.

act . kire okelah diowg nk gak try men .

drpde aku . puas diowg pujuk aku tetap gak xnk men. smpai si miera sanggup pakaikan kasut lau aku jadi men .

haha. tp aku tetap ckp NO.NO.NO

SEE . ni la myra ngan wanie .

Photobucket

Photobucket

Photobucket

pix len akaan diupload next time oke .

sonok kan men bowling ni? duet pown banyak abes kat snie .

hish . selmat aku xmen .

duit aku selamat wei.

hahha..kdokot an ak?

bkn kdkot . jimat !

kiteowng blah dri PB tuh kol 5.20 meybe .

hope pas ni , dpt la enjoy2 ag cm ni . bab pas ni . next year aku pmr . hesh . damn.

0 comments: